salam

Tuesday, January 3, 2012

:: Tudung 2011 ::

Salam semua.huhu.sedang asyik menelaah,tiba-tiba ingin mengupdate blog. selamat menduduki peperiksaan semua pelajar-pelajar yang bakal menduduki peperiksaan hari ini.

Tadi intro sahaja.hehehe.erm,title diatas dipilih selepas abang saya menegur cara tudung yang saya pkai. saya tak nafikan dah namanya perempuan,tak lari dari ingin cantik.Tapi kena berpada-pada takut tidak tutup aurat dengan sempurna dan paling bahaya timbul riak. saya pegang satu,kecantikan hakiki saya yang ALLAH kurniakan hanya untuk tatapan suami sahaja.takpelah tak pandai make up sekarang,biarlah saya buat semua tu bila dah betul2 bersedia dan hanya untuk tatapan suami saya sahaja.cukuplah sekarang hanya kemas,bersih dan paling penting menutup aurat. kadang -kadang tak caye lak saya ke yang pakai tudung-tudung ni.mak menggalakkan,mungkin saya terlalu kuno bila memakai tudung.start pakai selendang semasa pergi ke  UK.huhu.saje try,moga-moga ALLAH jauh saya dari perasaan riak.nauzubillah.

pic ke UK


pic di secret recepi


pic di kenduri kak ni

semua pic kenangan tahun2011. tak tahulah tahun 2012 macam mane gayanya.apa-apapun,saya berharap kita semua berada dibawah linduganNYA.beruntunglah mereka yang senantiasa diawasi oleh Allah,tika melakukan kesilapan terus terasa diri berdosa padaNYA.nak ALLAH sayang jugak.ermm...hbis exam ,ada 2 jemputan kenduri kawen,.terasa diri ini dah lanjut usia.hai,bilelah time kite pulak.huhu.barakallah semua.semoga menjadi isteri solehah.amin.



1 comment:

laylie mdnoor said...

Pakai tudung macam mana pun boleh yang penting tutup aurat jihan (:. terima kasih sebab tinggalkan komen kat blog leli (:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...