salam

Sunday, October 10, 2010

:10.10.10:

SALAM.......
subhanallah,terasa nikmat hari ni,bgun2 je,.allah bagi semangat untuk aku serius dalam apa aku buat.meskipun aku rasa terlalu banyak doasa aku buat,semoga aku jadi lebih baik dan hampir padamu,ROBBI.....xde apa nak cite.tadi tgk fb semua tulsi date hri ni...10.10.10..cantikkan,salam kelahiran dayah...hri ni hri kelahiran dia....dan hri ni jgk angkasawan,sheikh muzadphar kawin(sory kalau salah eja).....erm,semalam aku makan  ngn member yang agak rpatlah.dia cakap rmai nak kawin masa bljr ni,tergaman bila thu kak yang aku knl nakkawin thun depan.hohohoho...erm,aku lak?erm,xleh kawin awal2.xde pun dalam planning aku. si dia pun cakap kawin 2016...tuo kerepot dah aku time tu,.....erm,aku x nak mghrp pada sapa2....tkutlak kalau x jadi....so,blaajr hbis dulu ye cik jihan,cita2 utamakan dari cinta ye..hehehe....so utamakan mana yang patut...insha allah,erm,moga azam aku untk lebih dekat pada allah,itu yang lebih utama.insha allah....
akhir kalam.wassalam~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...