salam

Friday, October 8, 2010

CORETAN DI AWAL PAGI =)

SALAM,erm,terasa masa berlalu begitu pantas.tiba2 jiwa ini merasakan kenapa aku perlu buat semua ini.dunia...hanyalah sementara,kita semua terlalu kejar dunia...ada apa dengan dunia,terngiang-ngiang pesanan mak aku,"erm,nanti kat kubur,allah tak tnye pun reslt perekse(exam) berapa,allah akan tanya solat kita dulu,amalan kita"...ni,time aku duk sibuk2 study smpai lengah2 solat.erm,btullah tu,kadang2 aku dapat rasa aku terlalu kejar dunia,moga kekuatan dalaman dapat menembusi diriku yang kian hanyut dengan kemewahan dunia,aku tak mahu ini smua,anjakan paradigma yang besar perlu aku buat,ayah aku selalu pesan" makin lama hidup sepatutnya kenalah makin matang".ayah aku rajin,kalah aku,rindu ayah dan ma.tak sabar nak balik,nak dengar ma dan ayah membebel pada anak bongsunya ni..erm,insha allah 19 hb mereka berdua akan berangkat ke MEKKAH untuk menunaikan haji,ma...hehehe.dulu selalu berangan-angan nak p kan,sekrg hajat ma dah tercapai,sellau betulkan bacaan ma..btulkan ma time ma slah baca quran,selalu borak ngan ma berkaitan hal2 agama.suka bila borak ngan ma dan ayah,,bila berdiskusi tentang topic agama,rindu tengok progrm al-kuliyah,forum perdana dan mcm2 agi progrma.erm,cmne raya haji nnti,erm,xpelah yg penting ma dan ayah dpt haji mabrur,amin.....rahmati mereka berdua ya allah..amin~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...