salam

Monday, January 31, 2011

::Life Must Go ON::

Salam semua...hrm...lama x menconteng conteng dekat blog ni...huhu...sy aktif di yahoo blog.so,spae yg rajin nk bc bolehp dkt link ni.http://pulse.yahoo.com/_GQQ7L4ZLQUQCKY7ETQYICTKBGM/blog.saya suka statement kat ats tu..life must go on..mcm2 perkara berlaku spjg sy x tulis dalam blog ni....tiada lagi hrpan pada insan itu..akan saya buktikan bahawa saya akan berjaya dengan apa yg saya buat.saya ada berdoa agar allah jauhkan saya pada insan yang pada allah tidak elok untuk sya..aya redhadan saya yakin dengan allah..sebab saya hambanya=)...xpe jihan,hidup ni untuk allah..tu je nak cakap,sayang mak dan ayah serta keluarga kita...life is not only for love but for ourself to be the best to allah..allah is our priority...yeay!!!dek sebab itu,saya mula aktif kan diri,ada cakap wah jihan aktifnya..xdelah..saya x aktif pun,tapi kebetulan semesterni ,byk assingmt kena jumpa orang luar.alhamdulilah..banyak jugak pengalaman dapat.ok,esok nak p kem kembara perpatih..dek kerana kembara saya x blik kg..huhu..sedih2..tp bila algi saya nak kenal budaya negeri sembilan..hehehe...xpe,time ni lah nak lakukan pengorbanan.k lah..nak smbg stdy ..hahaha.....
jaga dri ,jagaiman...allah always with us...amin=)
akhir kalam
wassalaam

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...