salam

Monday, May 9, 2011

::Bila Iman Dinilai Oleh Manusia::

erm...apa khabar semua,sudah lama tak update blog.alhamdulilah mata dah kembali seperti sediakala. Bersyukur kehadrat Ilahi dengan kurniaanNYA ,ujian itu membuatkan saya yakin ALLAHs entiasa dekat dengan diri yang masih lemah dan goyah dengan agama..erm,,kenapa orang boleh nilai iman kita,saya bukan tak suka tapi bagi saya iman itu sesuatu yang subjektif untuk dinilai dan pada ,hanya ALLAH penilai untuk saya. kenapa saya cakap macam tu,sebab kadang-kadang kita tak sedar apa yang kita buat tu riak ke atau ikhlas kerana DIA..erm,jadi bila orang cakap,"iman aku tak sekuat engkau..,"yelah awak kan kuat iman"...no,,,salah sangat2...sape kita nak judge orang,bagi saya tak kira satu pujian atau penghinaan ,ini adalh privacy setiap  antaera hamba dengna penciptaNYA....erm,saja menjaidkan ini isu,kerana diri ini bimbang,kadang2 mulut orang boleh membuatkan kita riak dan rasa diri lemah...allahurabbi...semoga kalian terusberusaha mendalami danmengenali PENCIPTA kita..



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...