salam

Monday, May 16, 2011

:: TAMATLAH 2ND YEAR WELCOME 3RD YEAR ::

hai semua,alhamdulilah saya dah berjaya habiskan tahun kedua.banyak pengalaman yang sedih dan gembira ketika tahun kedua.especially bila mengalami sakit mata dan juga terpaks ambil peperiksaan ganti.time orang lain dah sibuk cuti,aku duk sibuk menelaah.betul2 menguji sejauh mana ketabahan dan kesungguhan aku.huhu.seronok jugak,at leasrt pensyarah dan staf2 ramai kenal aku.huhu.alhamdulilah. erm,lagi satu semester kedua,aku banyak kena buat tugasan berkumpulan. biaselah kan.bila kerja berkumpulan ni,memang aku lemah,sebab kebanyakannya akulah yang jadi ketua dan akulah yang banyakbaiki dan buat.huhu.bukan nak merungut,tapi mereka ni aku dah bagitau apa patut buat,tapi cara buat bukan student universiti.tak tahulah maybe takde masa ke atau malas.aduiii..sabor jelah. sebab tu aku kalau boleh apa2 nak buat individual.huhu. namun aku akur,setiap pe yang berlaku ada hikmah,sabar jelah jihan ye.syukur pada ALLAH,lepas keluar medik,pejam celik-pejam celik,aku akan masuk tahun akhir pada bulan sembilan nanti dan aku juga diamanahkan sebgaia YDP kelab matematik.macam berat jugak,tapi aku yakin,aku dan rakan-rakan mampu menggalasnya.semoga ALLAH mempermudahkan urusan aku.jom usha planning untuk cuti ni:
1- bulan mei ini : duk umah,tunggu masa nak jadi bidan.akak yang sulung nak bersalin.
2- bulan mei smpai bulan ogos : ajar anak-anak saudara.hope terbuka minda dan paling penting iman sentiasa terpelihara.
3- bulan jun sampai ogos: ok,ingat nak cari duit sikit dan pengalaman,kalau dah xde keje sangat plan nak mintak keje cashier je kat pasaraya depan rumah ni.gaji rm800.ok lah tu.boleh tampung belanja.
4-bulan september: insha allah semasa raya ke-5 akan berangkat ke London.dalam 10 hari berada disana. dan dijangka ke Paris juga.insha allah.buat masa sekarang hanya berdoa agar dipermudahkan dan diberikan kesihatan yang baik.amin...

pada masa sama study topik2 yang akan dipelajari dan masih lemah .hope everything going well.insha allah..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...