salam

Friday, March 2, 2012

This Week

Salam semua,alhamdulilah minggu ini kepenatan yang dirasai selama ini berbaloi. tempat praktikal telah berjaya dan konvensyen matematik m'sia telah pun diluluskan dan mendapat duit peruntukkan sebanyak rm1000. tajuk thesis juga sudah diterima oleh penyelia.sekarang hanya perlu sibuk menelaah artikel-artikel dan bahan-bahan yang telah dicari. 

Nak cite,syukur kerna minggu ni,saya selaku ketua projek untk ke konvensyen telah berurusan dengan seorang pensyarah yang sangat cool dan tolerate. namanya Prof Anuar Ishak. alhamdulilah,senang bekerja dan berurusan dengan Prof, tdi selepas minta cop dan tanda tangan dengan Prof, saje tanya Prof takde plan ke nanti untuk cuti sekolah. Porf pun citelah ada seorang anaknya mengambil UPSR, sekarang sekolah sibuk buat kelas. Kemudian bermulalah cite tentang dulu Prof belajar degree dalam Pure Math dekat Jepun, pastu Prof cite dah ada anak 4 orang, study dekat sana memang struggle, Prof pun cite tentang pekerjaan pensyarah kat UKM ni,agak stress jugak sebab banyak research semua....seronok berbual.. macam-macam Prof cite tentang pengalaman time kat Jepun..siap gelak lagi...patutlah dulu time Prof mengajar kelas Calculus II,Prof selalu bawak beg sandang belakang yang sangat comel..hehehe..

Alhamdulilah,dapat satu semangat dan pengalaman dari Prof. Alhamdulilah,ujian yang Allah bagi lebih mendekatkan saya pada rumah Allah.terasa tenang bila solat berjemaah dimasjid. seolah - olah masalah hilang sebentar. syukur dikurniakan kawan yang satu matlamat dan halatuju. errmmm,bila berehat sebentar selepas membaca yasin tadi,teringat akan kenangan bersama kakak nadrah, she is very nice person.kami selalu bercerita kisah suka,duka ,gembira.masjidlah pengerat hubungan kami.terasa syahdu dijiwa ,perasaan rindu menggamit diri ini.namun,saya sedar insha ALLAH ada rezeki saya akan jumpa akak ye.hehehe...tentang cikgu khairul bariyah,hanya doa dalam sujud serta bacaan yasin saya sedekahkan kepada cikgu agar cikgu cepat sembuh.doakan ye kawan-kawan semua.terima kasih.... 

Cuti minggu ini,dimanfaatkan untuk saya memahami bahan-bahan untuk thesis saya.semoga ALLAH permudhkan saya. cari redha ALLAH bukan penghargaan manusia,itu matlamat hidup saya. amin =)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...