salam

Friday, April 13, 2012

Progressss ~

As salam,dah hampir 80% nota-nota makanan telah dimakan dengan jayanya.erkk..hehehe. ok,almost 80% of the notes sudah dicattit dengan cantiknya,tinggal 2-3 notes lgi untuk dipahamkan.lepas tu sesi mengulang dan menghilight mana yang penting.tergaman bila lecturer kata,ada 100 soaln objektif yang perlu dijawab.tak dapat bayang camne tangan nanti..kena buat senaman tangan dulu nnti..huhuhu.

Lama dah tak cite tentang progress hidup saya yang tak delah menarik sangat,jom tengok checklist ini.huhu

1- 50%  proses nak ambil lesen dah tercapai. teori amali kereta dah ambil minggu lepas.alhamdulilah,tinggal 50% lagi untuk lesen P.doakan saya ye kawan2 untuk lulus .amin.

2- Kamera dah beli, plan p sabah jugak alhamdulilah menjadi.minggu depana 21-24 hb saya pergi ke sabah.semoga ALLAH lancarkan kesemuanya. amin.

3- Thesis ,oooooo..sedih sikit,sedang menaip bab 2,dah  7 page dah taip,tinggal 7 @ 8 page lagi... doakan saya,aim nak hantar thesis minggu ke 11. sekarang minggu ke 8 =_=

4- Apply master program.insha ALLAH, further stdy dekat UKM jugak.hehehe.sayang betul UKM. ada 2course yang tengah menimbang.erm,satu tu memang ambil sebab minat dan aim nak jadi pensyarah,satu lagi bgus sebab peluang kerja cerah dan membabitkan industri.aihhh,pening...aim,nak jumpa Dr Rokiah dan Dr. Zainol untuk dapatkan pandangan. semoga dipermudahakn amin.

5- Isnin dan rabu ni ada exam mid sem.doakan saya yer..nak dapat dekan sem ni.untuk mereka, mak dan ayah tersayang.sayang sangat2 dekat mereka.

6- Cikgu Khairul Bahriyah dah 4 bulan dihospital. 2 hari lepas ada call cikgu. adik cikgu angkat dan sempat borak dengan adik dan mak cikgu.doakan cikgu saya yang paling saya sayang ini.i miss u alot cikgu. ='(

7- Sepupu akan kawen lepas raya,alhamdulilah......saya?? buat masa sekarang perbaiki diri dan dekatkan diri pada ALLAH. semoga dipermudah kan segalanya cuzen.

8- Berkesempatan pergi UIA Gombak minggu lepas. amazing experience being there. rasa nak belajar kat situ,. terasa barakah bila berada dalam masjid UIA.ya ALLAH, semoga aku diberi lagi peluang untuk memunajat dirumahMU.AMIN =)

lastly,  pic special untuk my cousin,semoga menjadi isteri solehah =)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...