salam

Saturday, June 2, 2012

Last but not Least


As salam semua. erm,bahang thesis, viva, dan stdy untuk final exam kian terasa. semoga ALLAH mempermudahkan segalanya.semoga niat dipanjatkan hanya untukNYA dan seikhlasnya juga buat ibu-bapaku. moga kejayaan menjadi milik kita semua. 

Pada 25 May yang lalu, kelab Matematik yang aku sayang sangat telah menganjurkan satu jamuan ringkas untuk meraikan kami pelajar tahun 3 yang akan menamatkan pengajian ,.insha ALLAH. sekalung tahniah kepada organisasi yang terlibat. time ni,memang adik-adik 2nd year handle. kalau tak,sebelum ni, kami 3rd year yang akan handle program. alhamdulilah.syukur dah 1 tahun jihan menggalas tugas selaku pengerusi kelab. banyak yang telah dipelajari  terutama pembahagian masa, lebih akrab dan kenal pensyarah-pensyarah, suka sangat bila pensyarah tahu nama kita. jumpa je msti tegur. kemudian, selain itu, boleh tahu macam mna nak berurusan dengan pihak ukm dan paling penting, dapat mengeratkan hubungan silaturahim dengarn rakan-rakan sperjuangan. 
 
Oleh sebab tarikh tu 2 kali pinda dan ramai yang dah balik serta sibuk dengan tugas masing- masing,  jadi tak ramai sangat yang datang. takpelah yang penting, dapat mengumpul semua adik-adik, abang, kakak serta turut diundang pelajar master. semoga ukhuwah yang terjalin terus berkekalan dan mendapat rahmat dariNYA.amin =)
 
 







 
 

2 comments:

~UNA~ said...

sedihnye xdapat join.. semoga berjaya jihan.. jangan lupa una.. hihi.

klau ada majlis lg, nak sangat join.. tapi dah nak habis kn.

jejan said...

xpe,nanti ada rezeki kita jumpa.t kena dtg konvo mayrah ngn jihan.hehhee ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...