salam

Wednesday, August 25, 2010

HARI NI HARI RABU =)

erm,hari ni dah rabu,besok exam.x habis lagi stdyu.ngeeee....aku ni byk main2.dahlah lusa nak balik.jgn mls2 yer otakku....hukhuk.xde ape nak cerita,ke;lmarin x p pun usrah,penat sgt,hari ni g syarikat tnb.harap2 semua berjalan lancar.insha allah.nak cite tentag  kawan yang aku kenal dulu.erm,aku ni kalau mula2 kwn kalau dah rasa xselesa ngn sapa2,aku akan cuba mengelak bukan somobong, cuma aku x suka kalau berkawan bukan ikhlas,nnti  x saja2 dapat dosa free.huhu.erm,baru2 ni aku lihat perubanhannya,dari berpakaian ketat kepada musilmah yang sangat sopan.ya allah sukanya aku.dan dia menyapa aku dengan mesra.sudah tentu aku gembira.alhamdulilah,erm....aku pun x tahu sapalh kawan baik aku.hahaha....coz hidup aku mcm balance je.x de kwan yang betul2 rapat. xpelah jihan,asal aku x wat orang sakit hati,cukuplah...lagipun memang prinsip aku,buat baik ngn semua orang.hormat orang lebih tua...malas nak merapu-rapu coz xde topik ,hehehe...jom stdy penyelidikan operasi.yeay!!!!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...