salam

Monday, August 30, 2010

CABARAN= DUGAAN =STRESS= DOA=REDHA=TAWAKAL

YA allah,hari ini,erm,banyak yang aku telan dan tempuh.tiba2 tahu rumah masuk orang,hampir seribu lebih duit hilang,tiba2 nangis td.yelah,aku bru balij semalam.then tahu2 rumah masuk orang,nangis teringat muka ma...ya allah,ujian ini benar2 uji keluarga aku.tak dapat bayank muka ma.nangis teringat ma.huhu.....pastu,adui,byk assingment kena submit dan campur exam.aku dah xleh main2.banyak sangat main2.berubahlah wahai jihan..ya allah....kuatkan aku nak siapkna sewmua dengan baik dan jayanya.rahmati aku...maaf sapa2 yang baca blog saya,ini lebih kepada luahan hati,kalau tak suka,x payah baca yer.erm,terasa dengan seseorang,entahlah..mungkin doa aku diterima.tap payah pikir sangat jihan,fokus dengan kerja engkau sekarang.aku cuma risau kt mak aku kt kg.sedih duit hilang.tak pernah rumah kena masuk orang.sapalah punya keje,dahlah bulan puasa.ermm...rahmati keluarga aku ya allah..=(

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...