salam

Monday, August 23, 2010

MinGGu ni =)

wah,aku  xplan sangat minggu ni,tapi bolehlah..hehehe
1)agama my priority

-hari ni iftar,kena topup nak confirmkan orang yang nk join
-besok saya akn bukak pose dengan kak usrah.insha allah.semoga dipermudahkan
-kecuali hari iftar,saya sedaya upaaya nak solat terawih kat masjid.serius khusyuk dan feel tu ada.nikmat sangat.
-nak habiskan juzuk amma.insha allah dalam 3 hari.pastu nak renew balik bc quran,nak bc sekali ngan makna
- solat sunat hajat tak leh tinggal dah.jangan malas2 ye cik jejan.=) okey
-nak hbiskan solusi yang dah lama aku beli tapi tak khatam2 lagi.ishh,,,,,chayok!!!

2) study is my responsible

-> kena habiskan baca OR...huuhu..khamis ni mid sem.doakan saya yer.
-> rajin buat latihan,jangan malas2
->minggu ni kena siaapkan project bi( questioner)
-> list work untuk buat kt rumah.insha allah balik minggu ni
-> minggu ni jugak aku kena rajin study,xleh malas2.ok!!!
3) relationship

=) banyak kena perbaiki,kena jaga hubungan allah dulu
=) selawat ke atas nabi mesti tak leh lekang dibibir ye.
=) x mau sakitkan hati ma n ayah.insha allah nak petang karang,confirmkan tiket balik untuk nuzul ni
=) x mau sakitkan hati kawan2
=) x mau buruk sangka kat orang lain.k.
finish.moga minggu ini lebih baik daripada sebelumnya...
chayok jejan=)


1 comment:

jejan said...

hehehe.........mode sambung mengarang..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...