salam

Tuesday, November 2, 2010

My Cuties Nephews...weeeeeeee

SALAM SEMUA....hehehehe..saya bru hbis exam pagi tadi.mod ehmm otak suruh tido,tp mata mau menaip..hari ni saya nak kenalkan anak2 saya...hahaha..lum kawin lagilah.jom,kenal ngn anak2 saudara saya.ada 6 orang semuanya..time cuti perkara yang paling seronok adalh jaga dan main2 ngan diorang+ kucing..hehe...rindulah pulak..ok2..semua beratur ikut barisan..hahaa..
1-AZRUL NADZIRIN.(darjah 5.cerdik tapi malas.huhu..selalu kena paksa belajar,hasilnya dari nu 29 dapat nu 9.masa depan dia cerah,hope dia jadi dr..amin.panggil yoo)
2- ADZIMIN NASIREEN(kalau xsilap ejaan lah hahaha...sory ye angah...hmm.yang ni kalau x cubit aku tak sah,tapi aku suka semangat dia.sangat bagus,yang nak belajar abg dia tapi dia yang bersemangat...panggil adik. ni darjah 1 sekarang)


3-MUHAMMAD AQIL ILMAN  ( yang ni memang manja dengan aku,yang ni aku suka,sebab kakak aku ajr dia dari kecik jadi budak baik macam aku..hehe...,so memang kalau aku balik mesti kalau nampak aku terus CHU YANN!!!..sayang aqil...hehehe.ni nak masuk sekolah tadika tahun depan).


4- AZZAHRA NUR IZ ( yang ni tak payah nak ckap paling ngada-ngada dan buat aku jadi penyabar...huhu..meskipun dia ni banyak karenah,tp aku rindu sangat nak main2 ngan dia..erm,aim pasni nak ajar dia cara  hidup islam  yang btul..suka bila dia  nampak aku nak solat mesti cepat2 dia ambil kain solat dia..hahha..aku tak smapai kau rukuk dia dah sudah dah..hahaha.....ni sama umur ngna aqil...ara ni comel tau..hmm,hope besar nnti tak gatal lah...cam mak dia..hahaha...jahatnya aku,kata kakak sendiri.hehehe...gurau2 je angah).



5-NUR ALEESHA NAJWA( haa,yang ni erm,aku xdapat tgok dari kecik,coz time dia lahir tu,time aku masuk universiti..hehee...aleesya sekarang makin comel,dia ngan aqil sama mak..haha..anak kakak yang kedua.erm,aleesya ni bgus,dia x manja cam abang dia...aleesya ni kuat makan,aku pun tak tahu nape,pantang tgok orang lain makan...yang aku tak leh lupa,hari tu dia tido atas bahu aku,erm,time tu dia susah nak tido,tapi wktu tu,aku dodoikan dia ,smpailah dia tertido ats bhu aku,..comel sangat..dan sekarang makin comel dan lincah..haha.....)


6- AIRIS.(..huhu...xtahu nama penuh dia ape..ni mek klate ni...nilah anak saudara hasil perkahwinan abg aku ngan kak ani...dari kelantan...dulu masa kecik2..airis ni xmau ngna sape2..sekarang,wow mantap..ahhaa..siap dukung lagi..dan hmm sungguh comel dia..muka sebijik cma abg aku..hahaha.....eee..geram aku,selalu menyakat dia...erm..mybe 1 tahun lebih kot..)


haaa...itulah cite anak2 saudara saya...hehehe...ni ada gmbar tpi bukan semua..huhu,.....insha allah,kalau murah rezeki,saya akan dapat 2 orang lagi anak saudara..amin2...murah rezeki..hehee..sesungguhnya ALLAH itu MAHA PENYAYANG,dikalau kita sedih,ALLAH kurniakan insan2 comel yang banyak memberi kemanisan dlaam hidup.meskipun saya bongsu,dengan kehadiran mereka menjadikan saya lebih matang dan rasa cam ada adik..yeay!!!...alhamdulilah..thank you allah :)





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...