salam

Tuesday, November 16, 2010

::Salam Aidil Adha::

salam aidil adha buat ibu dan ayahku yang kini berada di Mekah,alhamdulilah.kat sana dah raya dahkat m'sia esok baru raya.erm,rindu dekat ma,yelah.raya tahun ini tak macam sebelum2 ni.mujur ada maksu yang sanggup raya ngan kita orang adik beradik.erm,hari ni taksilap hari keempat aku balik,erm,semalam ingatkan abg aku tak puasa,tup2 dia puasa adui,so hari ini aku lak puasa...hehehe...semoga dosa2 aku terampun,banyak aku nak cite tapi aku pun tak tahu nak tulis semua ke..erm,aku nekad habis je degree aku akan terbang sambung belajar ke oversea,insha allah pilihan aku applied maths and chemistry,erm,insha allah aku choose australia,uk,or new zeland.antata 3 pilihan inilah,baru tengok2 je hari tu,time tunggu nak balik rumah.seronok lak,dah lama aku tak bersemangat camni.semoga pemergian aku nanti membuatkan aku kuat dan jauh dari feeling2 ni.perghhhh...dah penat jaga perasaan orang.bilelah masa orang nak jaga perasaan aku.insha allah jumaat ini p kenduri kawin kat rumah member kat pasir mas.hehehe...hope dapatlah release tension nanti,and shopping2 kat kelantan..kui2...sebenarnya aku ni kedekut nak kuar duit,kalau benda tak penting aku tak beli...hehe,untung spaa dapat aku..hahaha..angkut bakul sendiri tul,xdelah...aku tak suak membazir..tapi semua orang ada kekurangan dan kelebihan.so kita semua sama, just how we think to survive and our motivation...itu yang most2 important..kecek omputih lak..k lah..nak masak nasi,erm,pelah aku nak masak hari ni..hohoho..jom main masak2....ekekeke...
akhir kalam,wassalam

2 comments:

iLiAiSyAhkaDir said...

jihan... ili dah pulang dari beraye di perantauan... nanti ili update blog pasal kat kemboja oke?

jejan said...

ye ili.hehe...wow,ye ker.bestnye .okey,nnti jihan tgok blog ili =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...