salam

Tuesday, November 23, 2010

::pAKAIAn::

salam semua.alhamdulilah akhirnya aku selamat smpai ke kg halaman ku.seronok juga berada di pasir mas..terima kasih sahabtku anisah,dan sekeluarga yang melayan aku sebagai tetamu rumahnya..hehehe...erm,bila melalui bandar2 besar,melihat dari jauh pakaian anak2 mudi zaman sekarang ,tercalit sedikit dihati ini,kenapa mereka berpakaian begitu,erm...allahurabbi ramainya sekarang pakai tudung tapi baju lengan pendek,ketat,nampak bentuk badan...ya allah..takutnya aku...erm...........tidak kira ditimur,selatan ,utara mahupun barat,aku yakin sekaran malaysia mengalami hendonisme yang keterlalauan..tidak semene-mena mendapat dosa free.bukan untuk menunjukkan aku ini baik,tidak sama sekali,namun aku kesali,pakaian sekarang bukan untuk TUTUP AURAT TAPI FESYEN....erm,so pikirlah semua...aku sedih...hanya doa aku panjatkan untuk mereka agar allah gerakkan hati mereka berubah kejalan yang diredhai allah..amin......

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...