salam

Wednesday, September 1, 2010

BERUBAH

BISMILAHIRAHMANIRAHIM.....
ya allah,,najihan kini tidak seperti dahulu,kenapa ni,.aku kena ingat tujuan aku,aku xleh putus brusaha,aku kena kuat.
tak boleh mengalah dan kena kuat berusaha....aku rindu akan saat bertemu dengan MU....dan...erm,seperti ada sesuatu yang aku patut ubah.maafkan aku ya allah andai diri ini terlalu jahil mengenali mu...malu dan pilu menyusuk kalbu.dahlah jihan,tak mau sedih2 .aku kena bangkit,moga hari besok lebih baik dari hari ini.blog sajalah penguat aku untk belajr.cece..yelah tu.sebelum stdy tulis dulu.moga semangat nak belajar tak luntur.semoga aku lebih iklas pdMU.....semoga hidup aku memberi erti pada semua orang.insha allah.aku suka lagu ni.semoga sapa yg rajin baca blog merapu ni pun suka lagu ni....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...