salam

Sunday, September 5, 2010

BERAKHIR SEBUAH RAMADHAN....

SALAM SEMUA.rajin sungguh baca blog saya..huhu...erm,apa kena ngn tajuk post ni.jihan sedih,entahlah ramadhan kali ni mcm paling teruk je.harap2 hari2 terakhir ni aku dapat rebut dan mendapat keampunan dari MU.napa aku ckp cmni ek.pertama, aku byk terawih kt surau,kt masjid boleh hitung jari kaki je cukup.xpyh  kira jari tgn.huhu.kedua,baca quran,baca mmglah bc tp x hyati sgt,x bc byk muka surat.sedihnya..ketiga,erm,tabiat buruk dan dosa masih byk,mungkin solat aku terlalu longgar.aku akan cuba perbaiki yg ini.itu je kot.hidup aku macam xde perasaan.napa jihan ckp cmni.aku rasa aku x sekuat dulu,aku rindu saat aku rajin menelaah buku.x lekang tgn dgn  buku.hei..najihan...i have to be strong,sikit lagi nak belajar.you have to prove tht no matter wht happen ,you can do it...ya allah,aku rasa aku jahat sangat.erm..aku cuba ya allah jadi orang matang,aku x mau susahkan mak n ayah aku,aku x nak kecewakan mereka,abg aku yang byk bntu aku,kakak aku yg turt menaruh hrpn pada aku.dan aku ingin jadi contoh pada anak2 saudaraku...bimbing aku,rasa jiwa kosong tanpa keredhaanMU ,semga jiwa ini tidak lekang mengingatiMU YARABBI.........amin........

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...