salam

Friday, September 3, 2010

DIA AKAN TINGGALKAN AKU..

SALAM..hehhe..jejan kembali.huhu...malunya,ramai jugak bc blog saya.ambil yg baik2 je ye..yg bukan2 masuk otak pastu pandai2lah korang keluarkan balik...sape nk tingglkn jihan..mcmlah pakwe..huhu..mestilah pakwe jihan..huhu...ramadhan nama dia.sedih ah,x leh couple lama ngn dia.jihan sem ni bz sgt tp mujur dpt cium kawan  yg rapat ngn  ramadhan ..alquran.hehehe..mujur sempt khtam..erm..mode sedih lak,jihan sebenrnya rasa sedih,sem ni bz sgt,dan boleh hitung ngn jari kaki ini bertemu kekasih hatiku...rmah keduaku..huhu...masjid...jihan rindu sgt kamu...sangat2....huhu..tgk,jihan nk kuar dh air mata,xpelah jihan,kalau bukan kau sapa lg nk tolong mat ...huhu...nak imarahkan surau.xpasal2 nama mat masuk sekali..promote ni.hehehe...td seronok,ada iftar,ada tadarus quran,then moreh.alhamdulilah,aku,husna n sahbt2 yg lain dpt kawal program...namun jauh disudut hati,aku benar2 rindu saat kaki ini melangkah ke masjid,,huuhu..air mata nk jatuh lagi..huhu.moga aku ikhlas dgn apa aku buat skrg,x pyhlah hrp pujian manusia,pujian dari allah lebih utama.huhu.td ngatok,ni tak lak.rasanya aku nak siapkan kekasih aku yg x mati2 lgi ni..aku bru buat dia masuk master...adui..itulah tokoh etika yg aku kenal tulis yg belum siap,sampai bila nk wt ttg dia mati,x hbis2 lg ttg masa dia hidup.hehehe..k,doakn sy ye semua...tq.semoga allah merahmati kita semua.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...